Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 decembrie 2010

Serbare la AFTERSCHOOL....


Hey tuturor! Ieri am avut serbare la after. Ah, a fost foarte dragutz. Am avut o sceneta dupa o poveste care se numeste "MR. Wilson finds Christmas".Destul de dragutz. Va povestesc pe scurt!!!!Mr. Wilson este un om de afaceri care are o firma de jucari. Are o sotie si 3 copii. In ziua in care ,fiul lui cel mic Tom are serbarea ,se organizeaza la firma o conferinta foarte importanta. Subalternele sale Babs si Jessica(eu am fost Babs), care se ocupa de organizarea acestei conferinte pregatesc un plan manipulativ. Acest plan il marturisesc la conferinta sefului care ste de acord.Cativa angajati fac reclamatii la sef dar el ii da afara.Dupa aceasta conferinta Mr. Wilson pleaca sa se intalneasca cu un fost coleg de liceu. Intre timp ii este jefuita casa.Cand ajunge acasa soferul lui suna la politie. Mr. Wilson se uita prin casa: cadourile au disparut, ieslea, aranjata de Tom, a fost distrusa si biblioteca daramata. Sub biblioteca Mr. Wilson gaseste o biblie foarte importanta primta de la bunicul lui. O arata familiei care este foarte suparata pentru ca ei cred ca acest Craciun este ruinat. Dar Mr. Wilson spune ca ar putea fi cel mai bun Craciun. Il roaga pe Tom sa isi mai spuna o data scriptura pe care a trebuit sa o spuna la serbare. Atunci Mr. Wilson gaseste sensul Craciunului.

Sper ca v-a placut...Eu cred ca a fost dragutz...Si se datoreaza totul dirigentei noastre dragi, Teach....WE LOVE YOU!

2 comentarii: